Pracovní příležitosti

 

 Správce budovy

Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

Nyní hledáme technicky zaměřeného kolegu/kolegyni do týmu Oddělení správy budov s odpovědností za správu a údržbu sídla našeho ústavu, Schebkova paláce, chráněné kulturní památky ČR.

Ceněná je Vaše zkušenost se zajišťováním údržby a oprav budov.

 

Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?

  • spolupráce na zajišťování údržby a oprav budovy, včetně jednání s dodavateli zajišťujícími servisní činnosti v budově
  • koordinace týmu 2 údržbářů a 1 uklízečky
  • zajišťování úklidových služeb nad rámec běžného úklidu
  • vyřizování požadavků jiných oddělení (interní servisní pracoviště)
  • pořizování vybavení a drobného majetku, včetně průzkumu trhu
  • podílení se na zajišťování požární ochrany v budově

 

Co od Vás potřebujeme?

  • SŠ vzdělání, ideálně technického směru
  • praktické zkušenosti s údržbou a opravami budov
  • NV 194/2022 Sb. (dříve vyhl. 50/78 §6 do 1000V) výhodou
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)
  • prozákaznický přístup

 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v památkově chráněném objektu stabilní instituce světového renomé
  • práci v přátelském prostředí
  • pracoviště v centru Prahy
  • podpora vzdělávání, včetně jazykových kurzů
  • pracovní úvazek 30 až 40 hodin týdně
  • pracovní smlouvu na rok s možností prodloužení
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc
  • zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
  • nástup možný dle domluvy
  • nástupní mzda na plný úvazek v rozmezí 40.000,-Kč –  53.000,-Kč/měsíc hrubého, dle vzdělání a praxe a NV  194/2022 Sb.

 

Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Máte vzdělání v technickém oboru, jste samostatný, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád využíváte svoji znalost anglického jazyka?

 

Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hrTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..  

Těšíme se na Vás!

CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.

Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.


 

Koordinátor zahraničního programu AEP

CERGE-EI je společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu Akademie věd České republiky, v.v.i., a dlouhodobě se řadí mezi instituce produkující nejkvalitnější ekonomický výzkum. CERGE-EI propojuje vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí souvisejících s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

AEP: Studijní program Academic Experience in Prague je organizovaný pod záštitou Ekonomického ústavu AV ČR ve spolupráci s Fakultou humanitních studií Univerzity Karlovy. Jedná se o studijní program zaměřený na bakalářské studenty amerických univerzit, kteří chtějí studovat v Praze po dobu jednoho semestru či celého roku. Studenti si AEP vybírají pro jeho akademickou náročnost, možnosti zapojit se do různých kulturních aktivit připravovaných v rámci program a pro vysoce kvaliní servis poskytovaný během semestru organizačním týmem program. AEP program nabízí take krátkodobé programy tvořené na míru, které probíhají převážně v letních měsících.

Jsme dynamický tým, který věří v hodnotu mezikulturního vzdělávání. Usilovně pracujeme na tom, abychom našim studentům poskytli přátelské a podpůrné zázemí. Hledáme nadšeného a energického kolegu/kolegyni, který/která bude ochotný/á podporovat studenty, aby se v České republice vítili jako doma.

HLEDÁME KOLEGU/KOLEGYNI KOORDINÁTORA/KU ZAHRANIČNÍHO PROGRAMU AEP.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

Náplň práce

  • Organizovat, plánovat a pořádat pravidelné kulturní akce pro studenty studující v Praze s cílem přiblížit jim kulturu a život v České republice.
  • Organizovat a rezervovat exkurze v rámci programu.
  • Doprovázet studenty k lékaři nebo na jiné schůzky dle potřeby s cílem snížit jazykové a kulturní bariéry.
  • Spolupořádat úvodní týden, který pomáhá studentům seznámit se se životem v Praze.
  • Poskytovat administrativní podporu kolegům v týmu, včetně období zápisů a při řešení studentských dotazů.
  • Být k dispozici studentům v případě dotazů, řešení problémů a jiných věcí během semestru.
  • Podílet se na správě sociálních sítí, webových stránek program a komunikaci se studenty.

Dovednosti a zkušenosti

  • Pokročilá znalost českého a anglického jazyka ústně i písemně. Čeština (nebo slovenština) jako rodný jazyk je výhodou.
  • Zkušenosti se studiem, životem nebo prací v zahraničí výhodou.
  • Otevřený a pozitivní postoj k zahraničním studentům.
  • Schopnost reagovat v náročných situacích a podpořit studenty při řešení problémů.
  • Microsoft Word, Excel a PowerPoint.
  • Smysl pro detail.
  • Flexibilita, ochota řešit problémy a schopnost přizpůsobit priority naléhavějším úkolům.
  • V případě potřeby ochota pracovat i mimo standardní pracovní dobu (o víkendech, večerech, svátcích).
  • V případě potřeby ochota cestovat se studenty na exkurze po České republice a do sousedních zemích.
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Ochota učit se novým věcem a pozitivní přístup k práci.
  • Vynikající komunikační dovednosti a týmový duch.

CO NABÍZÍME?

  • Plný úvazek s roční pracovní smlouvou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském a profesionálním prostředí.
  • Zázemí stabilní instituce světového významu.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
  • Podporu profesního vzdělávání a osobního růstu.
  • Pracoviště přímo v centru Prahy.
  • 5 týdnů dovolené + další dny osobního rozvoje.
  • Kanceláře vhodné pro psy.
  • Příspěvek na kartu MultiSport a další benefity.
  • Datum nástupu: po dohodě.
  • Nástupní plat na plný úvazek: 40 000 – 43 000 Kč měsíčně (v závislosti na vzdělání a zkušenostech).

V případě zájmu zašlete prosím svůj životopis v češtině i angličtině a motivační dopis v angličtině do 15. 7. 2025 na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Upozornění: CERGE-EI si vyhrazuje právo kdykoli zrušit náborové řízení bez udání důvodu.

Odesláním svého životopisu udělujete CERGE-EI v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „nařízení“ nebo „GDPR“) svůj souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely příslušného náborového řízení a v rozsahu nezbytném pro jeho hladký průběh.

Pokud s vámi nebude navázán pracovní poměr, bude váš životopis a veškeré osobní údaje získané během náborového řízení po jeho ukončení neprodleně skartovány/smazány.


 

Office manager s AJ

Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

Nyní hledáme pro tým, který zabepečuje chod kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.

Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou pečlivost, snaha posouvat věci vpřed a  schopnost se neustále učit.

Podmínkou je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.

Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?

  • Vedení sekretariátu ředitele za pomoci dvou kolegyň asistentek
  • Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.
  • Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky a gramaticky správně a obsahovaly všechny náležitosti
  • Příprava a vypravování oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí a jmenování
  • Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence
  • Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce
  • Hlídání a kontrola termínů
  • Příprava výroční zprávy a dalších reportů instituce
  • Organizace menších eventů (teambuildingy, workshopy, apod.)
  • Zajišťování cateringu, včetně průzkumu trhu pro akce organizované institucí
  • Sledování změn vnitřních předpisů a kontrola jejich dodržování
  • Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic
  • On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků
  • Aktualizace informací na webových stránkách pracoviště
  • Správa telefonních tarifů instituce
  • Koordinátor spisové služby
  • Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy
  • Podpora při uzavírání smluv organizace s dodavateli a zaručení správnosti smluv
  • Evidence smluv, včetně agendy registru smluv
  • Správa a organizace kanceláří a jejich obsazenosti v budově
  • Správa datové schránky instituce
  • Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště
  • Správa elektronických podpisů
  • Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze
  • Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999

Co od Vás potřebujeme?

  • SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)
  • Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).
  • Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
  • Praxe na obdobné pozici velkou výhodou
  • Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint
  • Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou
  • Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu
  • Time management
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup
  • Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování
  • Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.
  • Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.
  • Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
  • Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
  • Pracoviště přímo v centru Prahy.
  • 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
  • Dog-friendly kanceláře.
  • Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
  • Nástup možný dle domluvy.
  • Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.

Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Jste samostatná/ý, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád/a využíváte svoji znalost anglického jazyka?

Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hrTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 Těšíme se na Vás!

CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.

Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.