Pracovní příležitosti
Správce budovy
Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.
Nyní hledáme technicky zaměřeného kolegu/kolegyni do týmu Oddělení správy budov s odpovědností za správu a údržbu sídla našeho ústavu, Schebkova paláce, chráněné kulturní památky ČR.
Ceněná je Vaše zkušenost se zajišťováním údržby a oprav budov.
Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?
- spolupráce na zajišťování údržby a oprav budovy, včetně jednání s dodavateli zajišťujícími servisní činnosti v budově
- koordinace týmu 2 údržbářů a 1 uklízečky
- zajišťování úklidových služeb nad rámec běžného úklidu
- vyřizování požadavků jiných oddělení (interní servisní pracoviště)
- pořizování vybavení a drobného majetku, včetně průzkumu trhu
- podílení se na zajišťování požární ochrany v budově
Co od Vás potřebujeme?
- SŠ vzdělání, ideálně technického směru
- praktické zkušenosti s údržbou a opravami budov
- NV 194/2022 Sb. (dříve vyhl. 50/78 §6 do 1000V) výhodou
- znalost anglického jazyka výhodou
- znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)
- prozákaznický přístup
Co Vám můžeme nabídnout?
- zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v památkově chráněném objektu stabilní instituce světového renomé
- práci v přátelském prostředí
- pracoviště v centru Prahy
- podpora vzdělávání, včetně jazykových kurzů
- pracovní úvazek 30 až 40 hodin týdně
- pracovní smlouvu na rok s možností prodloužení
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc
- zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
- nástup možný dle domluvy
- nástupní mzda na plný úvazek v rozmezí 40.000,-Kč – 53.000,-Kč/měsíc hrubého, dle vzdělání a praxe a NV 194/2022 Sb.
Jak poznáte, že se k nám hodíte?
Máte vzdělání v technickém oboru, jste samostatný, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád využíváte svoji znalost anglického jazyka?
Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hr
Těšíme se na Vás!
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
Koordinátor zahraničního programu AEP
CERGE-EI je společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu Akademie věd České republiky, v.v.i., a dlouhodobě se řadí mezi instituce produkující nejkvalitnější ekonomický výzkum. CERGE-EI propojuje vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí souvisejících s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.
AEP: Studijní program Academic Experience in Prague je organizovaný pod záštitou Ekonomického ústavu AV ČR ve spolupráci s Fakultou humanitních studií Univerzity Karlovy. Jedná se o studijní program zaměřený na bakalářské studenty amerických univerzit, kteří chtějí studovat v Praze po dobu jednoho semestru či celého roku. Studenti si AEP vybírají pro jeho akademickou náročnost, možnosti zapojit se do různých kulturních aktivit připravovaných v rámci program a pro vysoce kvaliní servis poskytovaný během semestru organizačním týmem program. AEP program nabízí take krátkodobé programy tvořené na míru, které probíhají převážně v letních měsících.
Jsme dynamický tým, který věří v hodnotu mezikulturního vzdělávání. Usilovně pracujeme na tom, abychom našim studentům poskytli přátelské a podpůrné zázemí. Hledáme nadšeného a energického kolegu/kolegyni, který/která bude ochotný/á podporovat studenty, aby se v České republice vítili jako doma.
HLEDÁME KOLEGU/KOLEGYNI KOORDINÁTORA/KU ZAHRANIČNÍHO PROGRAMU AEP.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
Náplň práce
- Organizovat, plánovat a pořádat pravidelné kulturní akce pro studenty studující v Praze s cílem přiblížit jim kulturu a život v České republice.
- Organizovat a rezervovat exkurze v rámci programu.
- Doprovázet studenty k lékaři nebo na jiné schůzky dle potřeby s cílem snížit jazykové a kulturní bariéry.
- Spolupořádat úvodní týden, který pomáhá studentům seznámit se se životem v Praze.
- Poskytovat administrativní podporu kolegům v týmu, včetně období zápisů a při řešení studentských dotazů.
- Být k dispozici studentům v případě dotazů, řešení problémů a jiných věcí během semestru.
- Podílet se na správě sociálních sítí, webových stránek program a komunikaci se studenty.
Dovednosti a zkušenosti
- Pokročilá znalost českého a anglického jazyka ústně i písemně. Čeština (nebo slovenština) jako rodný jazyk je výhodou.
- Zkušenosti se studiem, životem nebo prací v zahraničí výhodou.
- Otevřený a pozitivní postoj k zahraničním studentům.
- Schopnost reagovat v náročných situacích a podpořit studenty při řešení problémů.
- Microsoft Word, Excel a PowerPoint.
- Smysl pro detail.
- Flexibilita, ochota řešit problémy a schopnost přizpůsobit priority naléhavějším úkolům.
- V případě potřeby ochota pracovat i mimo standardní pracovní dobu (o víkendech, večerech, svátcích).
- V případě potřeby ochota cestovat se studenty na exkurze po České republice a do sousedních zemích.
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Ochota učit se novým věcem a pozitivní přístup k práci.
- Vynikající komunikační dovednosti a týmový duch.
CO NABÍZÍME?
- Plný úvazek s roční pracovní smlouvou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském a profesionálním prostředí.
- Zázemí stabilní instituce světového významu.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
- Podporu profesního vzdělávání a osobního růstu.
- Pracoviště přímo v centru Prahy.
- 5 týdnů dovolené + další dny osobního rozvoje.
- Kanceláře vhodné pro psy.
- Příspěvek na kartu MultiSport a další benefity.
- Datum nástupu: po dohodě.
- Nástupní plat na plný úvazek: 40 000 – 43 000 Kč měsíčně (v závislosti na vzdělání a zkušenostech).
V případě zájmu zašlete prosím svůj životopis v češtině i angličtině a motivační dopis v angličtině do 15. 7. 2025 na adresu
Upozornění: CERGE-EI si vyhrazuje právo kdykoli zrušit náborové řízení bez udání důvodu.
Odesláním svého životopisu udělujete CERGE-EI v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „nařízení“ nebo „GDPR“) svůj souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely příslušného náborového řízení a v rozsahu nezbytném pro jeho hladký průběh.
Pokud s vámi nebude navázán pracovní poměr, bude váš životopis a veškeré osobní údaje získané během náborového řízení po jeho ukončení neprodleně skartovány/smazány.
Office manager s AJ
Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.
Nyní hledáme pro tým, který zabepečuje chod kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.
Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou pečlivost, snaha posouvat věci vpřed a schopnost se neustále učit.
Podmínkou je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.
Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?
- Vedení sekretariátu ředitele za pomoci dvou kolegyň asistentek
- Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.
- Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky a gramaticky správně a obsahovaly všechny náležitosti
- Příprava a vypravování oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí a jmenování
- Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence
- Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce
- Hlídání a kontrola termínů
- Příprava výroční zprávy a dalších reportů instituce
- Organizace menších eventů (teambuildingy, workshopy, apod.)
- Zajišťování cateringu, včetně průzkumu trhu pro akce organizované institucí
- Sledování změn vnitřních předpisů a kontrola jejich dodržování
- Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic
- On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků
- Aktualizace informací na webových stránkách pracoviště
- Správa telefonních tarifů instituce
- Koordinátor spisové služby
- Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy
- Podpora při uzavírání smluv organizace s dodavateli a zaručení správnosti smluv
- Evidence smluv, včetně agendy registru smluv
- Správa a organizace kanceláří a jejich obsazenosti v budově
- Správa datové schránky instituce
- Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště
- Správa elektronických podpisů
- Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze
- Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999
Co od Vás potřebujeme?
- SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)
- Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).
- Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
- Praxe na obdobné pozici velkou výhodou
- Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint
- Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou
- Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu
- Time management
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup
- Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování
- Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.
- Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.
- Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
- Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
- Pracoviště přímo v centru Prahy.
- 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
- Dog-friendly kanceláře.
- Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
- Nástup možný dle domluvy.
- Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.
Jak poznáte, že se k nám hodíte?
Jste samostatná/ý, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád/a využíváte svoji znalost anglického jazyka?
Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email hr
Těšíme se na Vás!
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.