Kurzy

Akademické psaní 1: Tento jarní kurz je prvním krokem k profesionálnímu psaní v oboru ekonomie. Nabízí návody a praktická cvičení, která studentům pomáhají rozvíjet analytické čtenářské a psací dovednosti na postgraduální úrovni. Finálním úkolem je analytický rozbor ekonomického textu, který si každý student vybere podle svého osobního zaměření.

Akademické psaní 2: Tento podzimní kurz se zaměřuje na formální vyjadřování nových nebo inovativních myšlenek v oboru, které je kontextualizováno v aktuální literatuře, zatímco studenti vypracovávají individuální práci na téma, které je zajímá. Dovednosti potřebné k dokončení tohoto úkolu podporují rozvoj výzkumného návrhu v budoucnu.

Kombinované dovednosti 1: CS1 v jarním semestru kombinuje rozvoj dovedností v mluveném projevu s psaním přesvědčivého textu. Může to být například výzkumný návrh, návrh disertace apod. Studenti si vybírají konkrétní úkol, který chtějí vykonat; měl by to být úkol, který má pro ně význam a je relevantní k jejich zaměření. Cílem tohoto kurzu je poskytnout praxi v dovednostech potřebných k úspěšnému dokončení procesu DPW/DP.

Kombinované dovednosti 2: CS2 podporuje studenty třetího ročníku během DPW v podzimním semestru. Zaměřuje se jak na písemnou, tak na ústní prezentaci výzkumných návrhů a poskytuje řadu příležitostí, aby studenti získali zpětnou vazbu od svých vrstevníků a instruktorů ASC na svou práci.

Kombinované dovednosti 2 MA: Tento letní kurz podporuje studenty při psaní úspěšné magisterské práce.

Technická komunikace pro ekonomy TCE: Tento třísemestrální kurz pro studenty magisterského studia rozvíjí jejich dovednosti v psaní odborných textů a prezentace. Dále poskytuje rozsáhlou praxi v profesních dovednostech včetně managementu, týmové práce, organizace a rozvoje projektů a prezentování profesionální image.

Kurz výukových metod v ekonomických kurzech pro výukové asistenty: ASC každý srpen poskytuje pedagogický kurz pro naše nové Teaching Fellows. Kurz pokrývá různé aspekty efektivního vyučování v oblasti ekonomie a poskytuje vyváženost mezi teoretickými vstupy a praktickými zkušenostmi. Pedagogický mentor pro učitele působí jako průběžný zdroj informací během jejich akademických pobytů.